zaterdag 30 juli 2011

'Bouter'

'Boutertje' had het koud en wilde ook een poncho.


16 opmerkingen:

  1. gelukkig maar dat jij het zo leuk vindt om te maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och zie..nu heeft hij het lekker warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, zo lief! Gelukkig heeft hij 't nu lekker warm dankzij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker mooi en warm, hopelijk mag je binnenkort een zwembroekje haken :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Looks like you are the poncho queen! Leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook wel eventjes zo'n poncho aan. Brrrr, nog steeds koud hier maar het ziet ernaar uit dat het morgen zomer wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik goed kijk zit er haakwerk aan vast....knap...ik kan wel breien maar haken vind ik erg moeilijk. Leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha,lief! Hier heten ze ook bouter!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier heette ze vroeger pop en nu lisa (tja?!) en ze heeft een jasje met een gestreepte kant en een bloemetjeskant - en dus loop ik de iedere dag het jasje/jurkje om te draaien.

    BeantwoordenVerwijderen