maandag 17 oktober 2011

Give away!!!!

Ook zulke koude handen op de fiets?
Wil je een paar warme, vingerloze handschoenen?


Laat hieronder een berichtje achter, waarin je vermeldt welke kleur je wil. Je kan kiezen uit onderstaande kleuren, maar je mag ook zelf een suggestie doen (stoerdere 'jongenskleuren' heb ik ook, bijvoorbeeld donkergroen en blauw). Wil je graag een kindermaat, zet dat er dan even bij.

Volgende week maandag 24 oktober trek ik een winnaar!





Voor het eerst hier gezien, het patroontje vond ik bij Inkberryblue en de Nederlandse versie bij Lindevrouwsweb.
Haakt vlot weg en is heel verslavend.....

Ook geschikt voor kleine meisjes/kleine Madonna's:



71 opmerkingen:

  1. Nou zo een kans laat ik natuurlijk niet voorbijgaan! Ik zou heel graag grijze willen, eventueel met wat zwarte en roomwitte details...

    Groetjes Jessica (jessica@joline4kids.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De grijze handwarmers zouden mij héél goed staan ;-)...dusse...ik doe mee!

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwwww, wat een leuke give away ...ik doe graag mee .....ik zou graag voor grijs of zwart gaan ......

    Liefs
    Marjo

    Marjo's Cosy Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh...mooi! ik doe ook mee, voor de bovenste!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OH ik ook, ik doe ook mee hihi. en de kleur?? Wat dacht je van die....roze woehaaaa (met een paars randje??). Heerlijk fel en omdat ik dagelijks op de fiets zit (ben postbezorger) altijd koude handen heb, handschoenen niet echt ideaal werken ..... joh .... een uitkomst toch??

    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben vooral fan van de blauwachtige met de watergroene rand. En ben ik niet bij de gelukkigen, dan zet ik ze wel op mijn 'to do' lijstje, to do, ooit eens ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bewondering hoor, alllemaal om ter leuker en in het geval ik zou mogen kiezen?
    Grijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. he, wat leuk! doe graag mee voor de roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaaaaaaa, ik doe mee! Ik heb altijd koude handen, niet alleen als ik fiets.
    Mooi zijn ze allemaal, maar als ik mag kiezen, ga ik voor de lila.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. knap hoor. Die blauw met groene vind ik helemaal mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe graag mee voor de blauwe en fijn dat je het patroontje ook hebt genoemd - kan ik er evt. zelf ook mee aan de slag...
    Wat een fijne gehaakte rokjes hebben je dochters aan! Ik haak ook wel eens een rokje maar bij die van jou is speciaal die onderste rand erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik wil graag een kansje wagen. En dan ga ik voor de blauwe. Of heet dat petrol tegenwoordig?

    Ik maak ook een linkje naar je op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi, toen ik vanochtend de deur uit stapte dacht ik "brrr, hoog tijd om eens van die wantjes te gaan haken", maar ze winnen bij jou is natuurlijk drie keer leuker! Ik vind die blauw/groene wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wha wat een coole,ze zullen mijn dochtertje onwijs leuk staan.
    Ze heeft roze voering in haar kapuchon en binnenkant van de jas dus ik ga voor die kleur..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw. Wat een superleuke give-away. Ik ga voor het roze kinderpaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk, leuk, leuk! Ik doe ook graag mee voor een roze-setje!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jaaaa Leuk! Ik wil wel graag de grijze winnen..lekker warm! en handig voor de iphone op de fiets, wan t dan werken handschoenen met vingers niet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heeeeeel erg leuk! Ik wil graag meedoen voor de roze/blauwe variant voor volwassen handen (hoewel ik maar kleine handjes heb, maar ze zijn wel altijd koud!)
    Lief van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke give-away!! Ik doe heel graag mee, misschien paars voor de dochter van 8... (duim, duim, duim, duim, duim...)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oeh, gaaf! Ik doe mee voor de grijze :) tof die dingen, ook leuk om te maken lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heey,
    Leuke give away, ik doe graag mee voor de roze met het blauwe randje. Ik zal ook een linkje op mijn blog zetten.

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow,jij bent echt een sneltrein haha.
    Nou waag ik ook maar een poging, die onderste dan maar.
    Echt leuk en lekker warm, daar hou ik van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo een leuke idee - en mooie kleuren! Ik hou erg van de blauw-groene! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. O ja, die wil ik graag om alle braces, steunen en swachtels van afgelopen jaar te vervangen. Mijn pols kan inmiddels zonder maar wordt wel weer extra stijf met kouder weer. Die grijze (bovenste) of veelkleurige (onderste) vind ik het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik durf het hier bijna niet luidop te zeggen ... maar ik hou wel van die grijze ...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. OOooh wat leuk. Ze zijn zo gaaf, ik kan ook niet kiezen de kleur, de zeeblauwe vind ik leuk of de knalroze of die met alle kleurtjes!

    groetjes,
    Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super Give Away! En natuurlijk willen wij héééél erg graag mee doen! Graag voor een kinder-paar!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik maak deze vingerloze handwarmers ook aan de lopende band....maar geef ze steeds weg. Dus JA, ik doe graag mee om ZELF ook eens warme handen te hebben ;))))

    De kleur maakt me niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele leuke zeg! Ik doe ook graag mee :) en als ik zelf kleurtjes mag kiezen zou ik gaan voor bruin met babyblauw, en anders vind ik de grijze wel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  30. En of ik dat wil! Als ik mag kiezen, grijs graag, met rood en of zwart randje? Ik heb een rode winterjas namenlijk! Fijne Give Away! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een gave handwarmers heb je gemaakt! Ik vind ze ook eindeloos en natuurlijk doe ik mee met je give away!De blauw/groene vind ik het mooist, daarna die met al die kleurtjes, daar ben ik ook dol op!Ik vind je een heel sprekend blog hebben! Lekker kleurrijk! Leuk dat je mijn haakpatroontje hebt gevonden! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh wat leuk!! De grijze vind ik het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh, zalig! Ik heb een koude-allergie en moet steeds iets vinden op koude handen, zelfs binnen, dat nog handig en hip is ook, anders wordt het krabben van de netelroos.... Die grijze wanten zouden dus super van pas komen!!
    Ik zal ook een linkje zetten op mijn blog!
    mmemoiselle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ja, ja, ja, die wil ik!!
    Wel lastig kiezen, maar ik ga voor de grijze.
    Ik zal een linkje op mijn blog zetten.

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hoi hoi , JJAAA, ik doe zeker graag mee, ik waag een kansje voor die grijze dat is min favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. O,leuk ik doe graag mee en de kleur maakt mij niets uit ik vind ze allemaal super!! En tof die gele nagellak!!Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe graag mee voor een paar knalroze. Fijne week. Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ja, leuk, ik doe mij voor de grijze.Lijkt me enig als ik eens iets gehaakts van iemand anders draag!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh wat een leuke give away !
    Ik doe mee hoor, ik vind ze allemaal leuk maar toch vooral die turquoise/groene.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh leuk zeg, ik waag ook een kansje....ik ga voor grijs....

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ohh super! Ik heb reuzekoude winterhanden elk jaar, dus doe graag mee voor de roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Whoeps...wat een leuke giveaway! Ik doe graag mee, de kleur maakt me niet uit. ik vind ze allemaal prachtig!
    Ik ga duimen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ohhhh dat is nog eens een leuke give away! Ideaal voor buiten, maar ook binnen. Krijg altijd koude handen als ik achter de computer zit.

    Mocht ik de gelukkige zijn dan ben ik erg blij met grijs of donkerblauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wow! Wat een verwennerij. Ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wauw, superleuk! Ik wil graag de blauwe handschoenen aantrekken als ik naar mijn kleuterklas fiets, de kinderen zullen de handschoenen prachtig vinden, net als ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oh leuk zeg die handschoenen! Ik waag graag mijn kans voor een paar voor mijn oudste dochter - rode met kobaltblauw zouden mooi passen bij haar jasje, maar jouw combi's vind ik ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Geweldig zeg, ik doe ook mee.(Mag je zelf kiezen als je gewonnen hebt?) Ik volg je dan wel net, maar je blog is geweldig, lekker kleurrijk :)
    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een geweldige handschoenen! 'k had ze al eerder bewonderd, maar ik ga nu gewoon een gokje wagen. De onderste (die met al die kleurtjes) zouden het goed doen bij mijn (eigenlijk altijd) zwarte outfits! Wacht vol spanning af ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ze zijn leuk! Ik doe graag mee voor het grijze paar.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een topblog! Als ik de supersnelle jurkjes zie, zou ik willen dat ik een dochter had om er 1 voor te maken...

    Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Leuk ....ik doe graag mee (kan zelf niet haken wel breien ..toch maar eens haken gaan leren ) ..Ik zou dan gaan voor de regenboogjes ..(of paarse ....)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. of die groenblauwe ..die zag ik nu pas ...

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi, ik ben ze zelf al aan het haken, dus ik doe niet mee maar wil je alleen een ENORM compliment geven voor die foto met die meisjes met gehaakte rokjes, WAUW!!! ♥Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wauw, ik wil wel graag meedoen voor een dames maat. Ben zelf gek op Turquoise en Fuchsia! Daar maak je mij heel blij mee! Dus ja, ik doe graag mee met deze give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. yep ik wil ook graag wat warmere handjes.....
    blauw is favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Jeej! Ik doe graag mee en het liefst van al verlos ik je van de grijze exemplaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Leuk, leuk, leuk..ik doe ook graag mee :)..

    De roze vind ik zelf wel helemaal super!

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hey, wat leuk! Ik doe graag mee voor de grijze!
    Mooi :-) !!

    Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Oh, wat zijn ze leuk! Ik doe mee en ik ga voor de knalroze (met paars(?) randje.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hola. Son preciosos todos los guantes sin dedos que has hecho. Me gusta el de color gris. Yo también estoy metida en el mundo de los guantes sin dedos, estoy haciendo unos para mi hermana.
    Un saludo.
    susana.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Zoals je hebt gezien heb ik inmiddels al een paar grijze, maar je kunt er nooit genoeg hebben! ;-)
    Die met al die verschillende kleurtjes vind ik ook erg leuk!
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Superleuke giveaway! Ik kan ze goed gebruiken!!! Ik wil graag roze, of grijze, die zijn ook leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Heel mooi zeg! Ik zou gaan voor zwarte (omdat ik zelf al veel kleurige kleren draag), en zwart past in elke situatie. Of dieprood (bordeaux), da's ook heel mooi. Maar euh... zo te zien ben ik zeker niet de enige die jouw handschoentjes super vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. very nice giveaway. i would have to pick the teal color of the mixed as either one would look lovely with my new black and white winter coat. it gets very cold in minnesota. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. I love your colour choices! Thank you for doing such a beautiful job with my pattern! (I have been meaning to comment here for a very long time...but I've been busy clearing up after my home was flooded. I'm really glad to finally have time to do this! :>)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik geloof dat ik een jaar te laat ben :( heel jammer! Ga ze nu zelf proberen ben benieuwd die van jou zijn in ieder geval heeeel gaaf!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen