zondag 2 december 2012

Home sweet home

Wij zijn druk met inpakken,
met verven
en met klussen.



  
Want...




 ...over twee weken verhuizen wij
naar ons nieuwe huisje!




Komende tijd zal ik wat minder bloggen.
Voor al die mensen die steeds zulke leuke
en lieve reacties hier achterlaten:
ik heb geen tijd gehad om te antwoorden
en jullie blogs te bezoeken,
maar na de kerstdagen maak ik het goed, beloofd.
Weet dat ik iedere reactie enorm waardeer,
dank jullie wel hiervoor!!

Home sweet home is een initiatief van Barbaramama.

Edit: In antwoord op jullie vragen:
We blijven in dezelfde stad
en gaan naar een véél leukere wijk,
naar een jarendertig appartement
(drie hoog, zonder tuin dus)
met veel groen voor de deur.
En met véél leukere buren. :-)
@Sandra: Ik mail je een foto, mag jij raden waar het is. ;-)

42 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk, verhuizen! (en een toestand, ook wel een beetje) Veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, een nieuw huis! Veel plezier en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo blij voor jullie!! :) Heel veel succes met alles!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, een nieuw huis. Op de begane grond nu? En met een tuin?
    Veel succes met alles. En daarna lekker uitrusten en genieten.
    P.S. Herkenbare dozen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wiehoeeee! Op naar een leukere buurt met leukere buren! Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met verhuizen ! Veel geluk in jullie nieuwe huisje. Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. druk druk dus, ik wens jullie succes met verhuizen en dat alles maar op rolletjes mag gaan verlopen
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijn vooruitzicht!! Heel veel inpak-, verhuis- en uitpakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes! En veel geluk in jullie nieuwe huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhw wat leuk voor jullie en ook wel even druk natuurlijk. Wel gezellig dat je er dan met kerst en oud en nieuw al zit :-) Veel succes met alles.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, Kerst vieren in het nieuwe huis. Zo te zien ga je van een flat naar een benedenwoning? Heel veel succes met evt. verhuisstress en ook veel plezier met alles. Wat een fijn vooruitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Joh leuk een nieuw huis!!!! Met tuin?? Zelfde stad, andere wijk? (Ja, ik ben altijd nieuwsgierig)
    Heel veel succes met inpakken-verhuizen en uitpakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dan is het nu wel een driedubbel drukke tijd voor jullie! Heel veel succes met inpakken en verhuizen en ontzettend veel plezier en geluk toegewenst in jullie nieuwe huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah, ik zie een mooie oude verdieping met tuin geloof ik, super! Zelfde stad? Heel erg gefeliciteerd en veel geluk en succes in en met het nieuwe huis!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ow wat spannend en wat zul je het druk hebben ! Succes met inpakken en inrichten !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend fijn voor jullie!!!
    Heel veel succes met inpakken en verhuizen!! Beter kan het nieuwe jaar niet beginnen toch ?!
    Hopelijk kom je in een fijne buurt te wonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kan me voorstellen dat je nu even te druk bent voor andere dingen!! Veel succes/sterkte met alle rompslomp die een verhuizing met zich meebrengt!! Grtzz..maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje dat gaat al vlotjes daar!!
    Succes ermee,ik weet nog precies hoe dat ging :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel veel succes met verhuizen! Ik wens jullie heel veel Geluk in jullie nieuwe appartement!

    En ik kijk uit naar je HSH blogjes vanuit jullie nieuwe stekkie!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Verhuizen, heerlijk. Spannend, stressvol, maar ook zo fijn nieuw.
    Heel veel succes en plezier met inpakken.

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh ik vind verhuizen verschrikkelijk... Al die dozen en gedoe, maar als je naar een fijn nieuw huis gaat is dat het allemaal wel dubbelendwars waard. Succes met pakken en heel veel plezier met het inrichten van jullie nieuwe huis!

    Groetjes,
    Rosalie

    P.s. geweldig gaaf, dat balletboek heb ik ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat fijn! eigen stad maar leukere buurt...klinkt goed. En die leukere buren helemáál! Succes de komende periode, hoop dat jullie snel genieten van je nieuwe stek!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wauw!! Wat goed!! Ben bij voor jullie... =)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat fijn dat jullie een nieuw thuis gaan krijgen! Succes met mooi maken, inpakken en uitpakken.

    BeantwoordenVerwijderen