maandag 13 juni 2011

Home sweet home 3

Overal hier in huis liggen tassen tassen tassen. In iedere hoek ligt, hangt of staat er wel eentje. En ze zijn, niet verrassend, allemaal stuk voor stuk zonder uitzondering van de dames in dit huishouden.







Van de man in huis kon ik slechts één exemplaar vinden: een robuuste, zwarte Samsonite. En een laptoptas, maar die telt niet. Een foto van de Samsonite? Mwah, toch maar niet.


Home sweet home is een idee van Barbaramama. Bij haar kun je ook alle andere deelnemers zien.

13 opmerkingen:

  1. Jij hebt dus ook echte tassenmeiden? Ik ook :-)
    En in alle tasjes zit ook van alles..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Sigrid: Ja precies! Alles wordt in tassen gestopt waardoor er regelmatig dingen 'kwijt' zijn. Ik ben zelf trouwens een van de drie tassendames moet ik bekennen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, aan tassen geen gebrek blijkbaar!
    Ik heb er hele schone exemplaren zien passeren...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van tassen kun je nooit genoeg hebben :-)
    Mijn kabouterrokje staat helaas niet op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie tassen!

    Home sweet home...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Errrruuuugggg leuk!!! al die tassen ik ben nu bezig met een van zpagetti draad ook erg leuk om te doen...gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie tassen - en handig ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier ook veeeeeeeeeeeeeeeel tassen. Leuk de jouwe te zien! Samsonite saai?! Kijk maar eens naar retro samsonitetassen, ik vond ze geweldig (aqua skai, hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Effie: Dat klinkt super, een aqua skai Samsonite!!!! Zo'n exemplaar is deze in huis niet hoor. Ik probeerde hem wel op de foto te krijgen, maar wat ik ook probeerde, het bleef een groot, zwart, dreigend, afschrikwekkend en vooral heel vierkant ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke tassenverzameling, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankjewel voor je lieve reactie. Ik heb je advies ter harte genomen / magnum deed me goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen