dinsdag 22 april 2014

Shopper van Sew Natural

Sew Natural Blog organiseert een naaiwedstrijd!
Met het gratis naaipatroon kun je je eigen shopper maken.


voorkant


achterkant

Ik gebruikte een oud jurkje voor de buitenkant. De hengsels zijn gemaakt van de ceintuur.
Voor de binnenkant gebruikte ik een oude broek. De zakken van de broek en een borstzakje van de jurk naaide ik op de tas, samen met wat stukjes Ikea stof.

  






Het is een heerlijk grote shopper,
ideaal om helemaal vol te proppen met allerlei babyspullen voor onderweg.


Wil je ook meedoen? Ga snel naar Sew Natural!

13 opmerkingen:

  1. Whaaaaaaaa hahahahaha die is echt hilarisch ! Nou... ik hoop dat je wint, kan bijna niet anders toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig!!!!!! Als dat geen winnaar is ..... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, en ja, die IKEA stof ligt hier ook nog in de kast!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die is echt superleuk, voor mij heb je al gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig en super bedacht, alweer! Lekker recyKleren kun jij,zeg!
    Bij ons heb ik die Ikeastof nooit gezien! :-c

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tas! Op naar de overwinning hoor, hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh hoe verzin je het toch allemaal! Die zal toch wel zeker in de top tien beland zijn als het niet al een prijswinnaar is!

    BeantwoordenVerwijderen