woensdag 19 september 2012

Wel aardig, maar...

De maarnietvangrijs dametjes vonden de
recykleerjurkjes wel aardig, maar...

...ze dragen gewoon liever iets met meer roze.
En meer bloemen. En hartjes.
En met minder driehoeken en cirkels.

Zoiets dus:


Tja. Ik had het kunnen weten.

Ik gebruikte deze keer een oude top, een kindershirt
en voor het bovenstuk een afgeknipt meisjeshemd.
De werkwijze is hetzelfde als bij de vorige jurkjes.






'Jaaaaaa mam, dit wordt mijn lievelingsjurk!'

Ook recykleren? Klik hier voor heel veel inspiratie!

18 opmerkingen:

  1. Hahaha! Die dames hebben straks een kast vol met lievelingsjurkjes!
    Mooi gemaakt weer!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijk gecombineerd, dat vind ik wel belangrijk aan te te recykleren kledingstukken dat er kleur in zit, en met 3 heren in huis die van sober houden is dat dus een hele uitdaging :)
    Heerlijk jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél mooi! Hier is 't net omgekeerd: liever geen roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah!! Deze is echt te gek! Dat zou hier ook in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze hebben duidelijk hun voorkeur hahaha Geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jep, ik ben het met ze eens, deze past gewoon beter bij jullie! Die bloemetjes zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk toch! Ik geloof trouwens dat ik die top (het ondergedeelte..) hier ook nog ergens heb ;-)
    Maarre... yep, dit is meer voor jouw meisjes. Toch nog een bloemetje op die andere jurkjes frutselen dan...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja, deze is ook wel echt heel mooi en fleurig. En op een goed model staat alles natuurlijk...!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, nu al een eigen smaak! Leuk....hoewel, voor moeders niet altijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij bent flink bezig. Geweldig die recycle-jurkjes. Geen wonder dat ze die graag dragen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Whahaha ja natuurlijk had mam dat kunnen weten. Pff moet pap maar hippere tshirts gaan gebruiken of mam ze flink gaan pimpen. Vooral die oranje is toch mega mooi, ja ik hou nu eenmaal van knalkleuren!
    Maar ja mams wilde gewoon laten zien wat je uit een heren tshirt/trui met lange mouwen kan maken!
    Geweldig dat je het gastblog mocht verzorgen!
    Ik ben vandaag eindelijk aan het recykleren geslagen. De bedoeling is een rok te maken. Heb de band al gemaakt en al 3 stroken van de rok. Morgen of dadelijk gaan we weer verder of in ieder geval snel, geen uitstel van executie meer, gewoon doen!!
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahahah, groot gelijk dat dat hun lievelingsjurk wordt, mooi samengesteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a pretty dress, who wouldn’t love it!
    www.blissfulsewing.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen