dinsdag 10 juli 2012

Toerist





  


In eigen stad.

8 opmerkingen:

  1. Leuk is dat soms hè, toeristje spelen in eigen stad/dorp? Ik heb een tijd vlakbij deze plek gewerkt, maar ben er nooit echt dichtbij geweest. Jammer eigenlijk. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En een gave stad is dat! Maar ja, met een vriendlief die zijn roots heeft in deze stad ben ik enigszins een tikkie bevooroordeeld :)

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    P.s. maar eh beneden de rivieren is en blijft de stad met de draak de gaafste ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier nog zo'n bevooroordeelde rotterdamfan! Heb er jaren gewerkt en gewoond. Ben blij weer in Zeelans te wonen, maar Rotterdam heeft een plekkie in mijn hart <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Raar is dat he om die blokhuizen te lopen/te zijn! En toerist in eigen stad.. heeel leuk juist! We hoeven niet altijd ver weg te gaan om leuke dingen te doen!! Geniet, met elkaar, van deze dingen! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zulke mooie blokhuizen hebben wij hier op de Veluwe niet hoor...Je hebt ze prachtig op de foto gezet, ik zou ze ook wel eens "live" willen zien, wie weet nog een uitstapje deze zomer :). Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is Rotterdam toch een mooie stad! Leuke foto's weer! Hemelsbreed woon ik zo'n 20 km verderop in de stad van Kaas en stroopwafels ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ergens in Frankrijk, vlakbij Parijs staan ook zulke rare huizen :) Deze heb ik echter nog nooit bezocht :)

    BeantwoordenVerwijderen