zondag 18 december 2011

Adventskalender (mini)

Op de valreep maakte ik een mini-adventskalender voor de meisjes.
Met vakjes voor een week.






Gemaakt van gebruikte ansichtkaarten.
Aan de achterkant zitten luciferdoosjes (bekleed met mooi papier) waar de kleine cadeautjes in zitten.
De randjes zijn gehaakt zoals hier en hier.
De bloemenslinger maakte ik met dit patroon, de kerstster met dit patroon (hier gezien).
De paarse strikjes zijn voor in je haar.


De meisjes genieten! En ik ook. :-)

36 opmerkingen:

  1. Ooh wat leuk weer!!
    Gezellige kleurtjes allemaal, en die haarstrikjes zijn ook superlief:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Een kunstwerk om het hele jaar aan de muur te laten hangen hoor.
    Groetjes, Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf idee-mooie plaatje-kleuren en gehaakt. Een eyecatcher-mooie zondag-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg zo'n idee dat jij heel de dag aan het frobelen bent :) Heel mooi gedaan weer! En ik had gisteren ook weer m'n strikje op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Mars: Ik rommel alleen 's avonds. En vooral: heel snel. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk en heel creatief!
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er supergezellig uit, echt zoiets waar je iedere keer met een smile naar kunt kijken :-)) Gaaf gedaan.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzéttend leuk gedaan zeg!!!
    Heel erg leuk!!
    Groetjes van Herma
    (sorry dat ik zo weinig reageer.. ik kan steeds niet reageren via Google Chrome en nu ben ik ingelogd via Internet Explorer en lukt 't wel.. Stom hè)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, echt een meisjes-advent! Leuk, en een advent van een weekje kan ook best ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beter zo'n mini-kalender én zelfgemaakt, dan geen of een gekochte! Hij is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk gemaakt!! Ik zie dat steeds vaker op blogs: kaarten met een randje, ziet er zo gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is'ie mooi geworden! Echt, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf gemaakt! echt héél leuk!..wat ben je toch goed bezig ;-)

    lieve groet! bedankt voor het linkje...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk! En dat kantje haken ga ik zeker onthouden!! Merci weer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk! Echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is kunnen haken toch fijn. Het maakt alles zoveel mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig wat een leuk idee en wat mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hola. Es una idea muy divertida¡¡¡

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg leuk idee! Wat leuk om de kaarten zo te gebruiken! Ziet er fantastisch uit! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk zeg, maar hoe werkt het? Iedere dag een kaartje omdraaien?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. @Yukikopesik: Oeps, vergeten, ik heb het er meteen even bijgezet! Er zitten luciferdoosjes aan de achterkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat super zeg, mag ik hem alvast voor volgend jaar bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. @Mevrouw Williams: Ha ha, ja is goed hoor! ;-) Eerst zal ik volgend jaar eens proberen een adventskalender met 25 ipv 7 vakjes te maken..... (iets eerder beginnen dus) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je dat weer leuk gedaan! En ik zie het nu pas via Link your stuff. Moet ik toch beter op je blog letten.
    Fijne feestdagen!
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. That's so sweet and lovely! Great project!

    BeantwoordenVerwijderen